Etui na kartę – zadbaj o estetykę i przyciągnij uwagę

Etui na kartę hotelową, dostępową dla gości, a także tę dającą inne możliwości, to rozwiązanie, na które decyduje się coraz więcej administratorów różnego rodzaju budynków. To bardzo estetyczne etui stanowi efektowny element wizerunkowy, który przyciąga uwagę. 

Etui na hotelową kartę

Etui na hotelową kartę to rozwiązanie, które wprowadza większość obiektów posługujących się elektronicznymi kartami do pokoi hotelowych. To bardzo estetyczny sposób na przekazanie gościom niezbędnych im akcesoriów umożliwiających korzystanie z obiektu. Takie etui ma wiele zalet, przede wszystkim jednak liczy się efekt wizerunkowy, jaki dzięki takiemu „opakowaniu” można uzyskać. Przede wszystkim chodzi o wygodny sposób podania gościom klucza, zachowanie wysokiego poziomu higieny, a także łatwe przechowywanie takiego klucza. Etui na hotelową kartę umożliwia osiągnięcie wszystkich tych efektów. Goście coraz częściej zwracają uwagę nie tylko na pokoje, w których mieszkają, ale całe szeroko rozumiane otoczenie hotelowe. Tym bardziej więc warto zadbać również o możliwie jak najbardziej estetyczne przygotowanie procesu przyjmowania gości, a także i wymeldowywania.

Cenny materiał reklamowy

Przygotowanie etui na kartę hotelową nie jest szczególnie kosztowne ani skomplikowane: drukomat.pl/etui-na-karte-klucz. Zamówienie tego typu materiału możesz przygotować stosunkowo szybko, wydruk i dostarczenie gotowej paczki pod wskazany adres nie powinno zająć szczególnie dużo czasu, natomiast warto poświęcić chwilę na przemyślenie projektu.

Nowoczesne drukarnie oferują dzisiaj nie tylko możliwość wydruku z gotowego projektu, lecz także jego przygotowanie zgodnie ze wskazówkami klienta. Jeśli nie masz grafika, z którym współpracujesz na stałe, takie rozwiązanie się doskonale sprawdza. Kluczowe jest jednak podjęcie decyzji, co na takiej karcie powinno się znaleźć. Warto bowiem uświadomić sobie, że etui jest nie tylko praktycznym i estetycznym rozwiązaniem, lecz także daje możliwość przekazania dodatkowych informacji, które można na nim nadrukować. To zaś czyni z etui na kartę przestrzeń reklamową. Najczęściej pojawiające się na takich materiałach informacje to:

  • logotyp hotelu lub całej sieci hoteli — grafika powinna być maksymalnie wyrazista, przygotowana z zachowaniem wszystkich kolorów, najdrobniejszych detali,
  • claim — jeśli hotel lub sieć posiada swoje hasło, warto zadbać, aby i ono na takiej karcie się znalazło,
  • adres — to rozwiązanie, które nie zawsze się pojawia, natomiast w przypadku innych lokalizacji sieci, można je także wykorzystać, aby pokazać, że z oferty noclegowej można także skorzystać z innych miejscach Polski, Europy czy świata.
  • hasło do Wi-Fi – to jedna z bardzo praktycznych informacji, które mogą się znaleźć na karcie, dzięki czemu klient taką informację otrzymuje od razu, nie musi dopytywać, a recepcjonista nie musi z kolei jej zapisywać na osobnej kartce,
  • miejsce na numer pokoju — to bardzo wygodne rozwiązanie, które pozwala dowolnie wykorzystywać same karty, do których elektronicznie można przypisywać numer pokoju, a dane o nim zapisywać na etui,
  • hasła odwołujące się do panującej w hotelu atmosfery, gotowości niesienia pomocy, numer telefonu do recepcji — tego typu elementy dodatkowo wzmacniają poczucie, że obsługa z zaangażowaniem opiekuje się gościem.

Etui na kartę nie jest szczególnie duże i nie powinno takie być, jeśli ma być wygodne i poręczne. Nie można na nim również umieścić ogromnej liczby informacji. Warto więc zastanowić się, co z twojego punktu widzenia jest najważniejsze. Wysoka estetyka wykonania etui także ma tutaj bowiem niemałe znaczenie.